Nu närmar det sig







Någon kanske minns att jag skrev ett inlägg 
om att jag inte vill ta ut julen i förskott.

Nu börjar det ändå småningom 
närma sig advent 
och jag har så smått börjat fundera på vad jag ska fixa i år.
Fjolåret visade det sig gå i stjärnornas tecken.





Det får i alla fall bli nertonat och sparsmakat
särskilt på landet.


Som ni ser så hade vi ingen snö i fjol
och ingenting tyder på att det ska bli vitt denna varma höst heller.
Visst är det på ett sätt fint när det blir lite ljusare 
men jag föredrar ärligt talat att kunna gå i lågskor och slippa halkan.

Skön onsdagskväll!




Kommentarer

Hej!
Jag vill ha vitt på vintern ;)......några decimeter snö och 5 minus....perfekt!!!...vi hade ett litet vitt puder, men det har försvunnit så nu väntar man bara på snön igen....lagom till advent får den komma ;)....
Ha en fin kväll!
Kram