Julblogg





Jag tillhör den lyckliga skara som ser fram emot julen
och vill nu utfärda en
varning
till er som inte vill se
jul på bloggen
för nu kommer jag att ösa på med både gamla och nya julbilder.


Först ut några bilder från ifjol
tagna vid vinteringången på landet.


Utespisen som är lätt att flytta
använder vi mest under svala sommarkvällar
men det är också trevligt att kunna elda en vinterbrasa
som känns välkomnande.


Bilden här uppe får agera header i bloggen ett tag framöver.


Om du vill se några bilder till kan du klicka på mitt gamla inlägg här.

Skön måndagskväll önskar jag er!




Kommentarer

Jag älskar inte julen så där enormt, men titta på stämningsfulla och inspirerande bilder gör jag gärna. Kraaam Pia
Julmänniska som jag är, så visst är det skojigt att se på allas julbilder.
Vackert, vackert!
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM
Jag älskar julen och vill bara ha mer :)

Kram Anna