Köket på landet









Här vill jag bjuda på några bilder från
köket på landet.



Inspirerad av adventsljusstaken som jag gjorde med hjälp av en av altanens betongkrukor
och som jag visade i ett tidigare inlägg,
fixade jag ytterligare en ljusstake.
Den här gången med fårskinn istälet för kottar.



  
Jag gillar klara färger och tydliga mönster
och den röda väggen känns självklar i det i övrigt vita rummet.
Just nu är den lite julig
men faktum är att den fungerar lika bra på sommaren.

Jag kan dock tänka mej att väggen vore snygg också i mörkgrått eller midnattsblått.




Fastän köket är pyttelitet som ni ser
gillar jag verkligen att laga mat där.
Det beror nog mest på att överskåpen ersatts av fönster,
att köket är välpanerat
och att planlösningen är öppen så att man är är "med" fast man står i köket.

Ha en riktigt bra kväll!










Kommentarer

Super snyggt, det ser ut att ha allt som ett kök behöver :) mycker smakfullt.
Kram Anna
Almbacken sa…
Jättetrevligt kök. Jag som älskar rött blir såklart extra glad av en röd vägg. Snyggt!

Kram,
Maria