Lillstugan i julskrud






Skön söndag till er!
Här kommer några bilder från vår
lillstuga i julskrud.



Jag ska genast erkänna att detta delvis är fusk
för vi sitter inte mycket utomhus på fårskinn den här tiden på året.





Det är ändå kul att göra lite julfint utomhus
och vid den lilla stugan passar det bra med gammaldags julattribut.






Har ni förresten sett att det tidigare Fabrikanterna 
har öppnat för andra bloggares inlägg på  den fina bloggen Decorlife.se?
Den här veckans tema är julpyssel 
och mitt pysslande utanför lillstugan tillhör definitivt årets julpyssel för min del.
Titta gärna in på Decorlife och titta runt.



Den gångna veckan har jag haft program alla dagar.
Det har varit riktigt roligt 
men nu känner jag att det blir skönt med en slapparsöndag
där planerna inskränker sig till en långpromenad.

Ha det bra allesamman!





Kommentarer

Mysiga bilder som gör att man verkligen känner lite julkänsla. Tack för tipset ska kika in där genast. Kraaaam Pia
Så mysigt du har gjort där...nu är det bara snön som fattas...ingen jul utan snö tycker jag iaf ;))
Kram bia