Biblioteket







Biblioteksrummet
hemma i stan
är en plats där vi inte sitter så ofta under sommarhalvåret.
Nu när kvällarna är mörka
hamnar vi där desto oftare istället. 
 






Kaktusen i fönstret
har fått en ny och större kruka
efter tillvaron i en papperspåse som jag skrev om här.
Klicka också vidare till det ännu äldre inlägget så får ni se på tillväxt.
 



 
Jag stylar sällan bilderna här på bloggen
men däremot får jag erskänna att det händer att jag plockar undan lite grejer.
Tidningshyllan på mormors och morfars gamla bord
visar dock den nakna sanningen, ser jag nu.
Ta det som ett tecken på att det lever och bor folk i huset.
 

Ha en skön torsdagskväll! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

HWIT BLOGG sa…
Så ska det vara ju! Ni bor ju där! Tidningshög eller inte så har du det såååå fint...
Kram till dig,
Titti