Nyårsaftonen







Bästa vännerna,
fantastisk mat och utsökta drycker 
en härlig nyårsafton!













Jag gör ju ingen reklam här på bloggen 
och är alltså inte sponsrad av dryckestillverkarna
- men om jag kommer på andra tankar 
säger jag nog inte nej till en vintillverkare från Châteauneuf-du-Pape.





Vi är samma gäng som firat nyår ihop i mer än 25 år, kan ni förstå?
Och vi har dessutom alltid lika trevligt.

Några småbarn har vi inte längre
men i år hade vi en annan nykomling på festen.




Lite svårfångad var hon, för som ni märker av bilden 
är både huvudet och svansen i konstant rörelse.






Ha nu en riktigt god fortsättning på det nya året!







Kommentarer

Anonym sa…
Åh, den lilla sötnosen har jag också försökt fånga på bild och det var inte lätt vill jag lova. God fortsättning på det nya året! Hälsn/Marguerite
I min smak sa…
Ha, ha, det stämmer men söt som sjutton är hon! God fortsättning Marguerite!
Susanne