En fin trädgård







S och O har 
en riktigt fin trädgård 
av modernt snitt.


Trädgården ligger i en sluttning mot ett bergigt skogsparti
som utnyttjas på ett fint sätt.

Vi börjar med en av sittgrupperna.
Här äter familjen ofta middag under sommarhalvåret.







Lägg märke till "golvet" i den här trädgården..
Varje trädgårdsgång sin egen karaktär
som ni kommer att se.




Det bruna huset är ett trädgårdsförråd
och bilden här nere är tagen inifrån.




Tror jag vågar lova att det inte är lika städat i alla förråd.




Det blodröda trädet
(ja, här avslöjar jag min okunnighet)
gör sig fantastiskt mot den vita väggen.





Fint när buddhan speglar sig i vattnet.

Och vad säger ni om de här gångarna?







Vart man än vänder blicken
ser man små fina detaljer.






Och så lite porlande vatten.






Om ni gillade detta 
kan jag trösta er med att det kommer fler bilder snart,
bland annat från det här fina gårdshuset.





Ha en fin fortsättning på lördagen!








Kommentarer

HWIT BLOGG sa…
Oj så fint! En trädgård med smak och eftertanke, det gillar jag...
Härliga bilder du bjuder på!
Kram från Titti