Grill i duggregn





Vi har verkligen inte haft många 
regniga dagar 
under vår semester men idag var en av dem.

Vi hade bestämt oss för att grilla
och fällde för säkerhets skull upp parasollet.
Ha, ha även detta blev alltså en dag under parasollet.




Jag började matlagningen med att plocka fram och tömma kylens grönsakslådor
där det samlats en del rester som jag hackade 
och så stekte vi dem hastigt till den grillade kycklingen.
Asiatisk dressing till och voilá, en god och bra middag.




Premiär på denna sida midsommar
för middag inomhus med tända ljus.




Mysigt visst, 
men fy, jag vill inte ha höst redan nu!





Ha en skön fortsättning på lördagskvällen!





Kommentarer

Anonym sa…
Oj sån inspiration jag får av dig! Din blogg ligger överst på min lista och är alltid den första jag öppnar. Tusen tack för att du förgyller min vardag! Vet inte hur jag ska kommentera utan att välja anonym eftersom jag inte har en egen blogg. Kram Sandra K
Anonym sa…
Mysig dag under parasollet ju hihi ...
Så underbara foton ...❤️