Stigarna





Ett av de bästa redskapen här på landet är trimmern.
Eftersom vi har en naturtomt behöver vi inte klippa gräs
men varje år såhär inför semestern kör jag trimmer 
längs stigarna.




Ganska snabbt trampar man upp en stig
men jag breddar dem ordentligt
så att man inte behöver känna gräs och blåbärsris längs benen.




På så sätt vågar också fästing- och ormrädda röra sig på tomten.
I år har vi dock inte sett till krypen
eftersom det är så himla torrt.






Nu är det exakt två år sedan Birgitta och jag hade med
Det var roligt att se sina egna bilder i ett glansigt magasin!

Det är också roligt att märka att man utvecklas. 
Inte för att jag vill påstå att jag är särskilt skicklig på att redigera bilder idag
men jag har i alla fall blivit bättre under de år som gått sedan jag tog bilderna.


Skön fortsättning på söndagen önskar jag er!








Kommentarer