Underbara dagar






Vilka underbara dagar
den här veckan har bjudit på!





Jag har jobbat både dagar och kvällar
men måste stjäla mej till några timmar i dagsljus då och då
som i förmiddags när jag flexade in senare än vanligt
efter en långpromenad i förmiddagssolen.








Jag kan inte minnas att höstfärgerna varit så många och så intensiva som i år
men kanske är det det klara vädret som bidrar till upplevelsen.






Småbåtshamnarna har snart tömts på båtar.
Varje höst när jag ser det känns det som om sommaren är så otroligt kort.











Mest av allt har jag dock suttit inne på kontoret
där färgprakt i och för sig är stor utanför fönstret.






Nu ska det bli skönt med helg
och jag gläds åt att finvädret ska kulminera i morgon lördag.

Ha en riktigt bra fredag!





Kommentarer