Fortsätt till huvudinnehåll

Inlägg

Utvalda

Spegling

  Mornar som den här när havet är  en spegel   kommer lusten att publicera några bilder.  Sittandes på bryggan i nattlinne  när solen redan bränner.  Nog har vi haft ett fantastiskt väder denna vår och försommar,  mössa och vantar har aldrig varit framme såsom i fjol 😅. På grund av terassombyggnaden  är vi sena med alla vårsysslor  men snart är det nog dags att lägga båten i sjön hehe.  Njutning att det ännu är bara juni  och vi har största delen av sommaren framför oss.  Finaste lördagen till er! 

Senaste inläggen

Midsommarafton

Trevlig midsommar!

Regn i natt

På sistone

Dofterna

I denna ljuva sommartid

Bygge bygge bygge

Makalösa kvällar