Spegling
Mornar som den här när havet är en spegel kommer lusten att publicera några bilder. Sittandes på bryggan i nattlinne när solen redan bränner. Nog har vi haft ett fantastiskt väder denna vår och försommar, mössa och vantar har aldrig varit framme såsom i fjol 😅. På grund av terassombyggnaden är vi sena med alla vårsysslor men snart är det nog dags att lägga båten i sjön hehe. Njutning att det ännu är bara juni och vi har största delen av sommaren framför oss. Finaste lördagen till er!