Sommarens vardagsrum






Det här är 
vårt sommar-vardagsrum
i stan.




Det är här vi äter de flesta vardagsmiddagarna så fort solen skiner.
Här fikar vi och umgås.



Här ligger vi i hammocken (ja, jag vet att den är inte trendig precis, men sååååå bekväm!).
 Här läser vi tidning och njuter av att det är lä för nästan alla vindar.
Eftersom solen ligger på går det bra att äta middag här även lite kylslagna dagar som idag.



Här sitter vi också sådär lagom skyddade från insyn.
Det är fint att kunna sitta ifred
men samtidigt är det trevligt att skymta bekanta som råkar gå förbi.
 Lagom är bäst som vanligt!


Den är inte stor vår trädgård men alldeles tillräcklig för våra behov.


Ha en trevlig onsdagskväll!





Kommentarer

Jättefint att kunna slå sig ner utomus och känna sig som i ett vardagsrum. Härliga färger, så marint och fräscht. Kraaam Pia
Amelie sa…
Underbara bilder!!
Önskar dig en skön kväll!

Missa inte min flyttrea i webbutiken. Bara 4 dagar kvar nu att handla saker för halva priset!

www.winckvintage.com

Kram Amelie
Almbacken sa…
Jag tackar ödmjukast för berömmet om min trädgård. Blir både glad och lite stolt.

Härlig uteplats. Jag hade gärna haft en hammock men vi har ingen bra plats. Yngste sonen har varit mycket inne på det så vi har gått igenom alla tänkbara platser men det blir inte riktigt bra någonstans.

Du tar fina bilder, Susanne