Mera vardagsrum







Här kommer 
fler vardagsrumsbilder
men inte så mycket filosofi den här gången.



De här bilderna är tagna från biblioteket 
medan de tidigare är från hallen.



Finn ett fel på bilden ovan!
Jag säger inte vad jag tänker på men det ska åtgärdas!
Skriv gärna en kommentar om saken!


Kandelabrarna har jag för övrigt fått av mamma och pappa
liksom en del av den äldre konsten.
De moderna tavlorna har vi själva köpt,
de här två är de senaste, visst är de häftiga? 





Det finns en fördel med att flytta på tavlorna nu och då.
Efter ett tag slutar man nämligen "se" dem när de hänger kvar på sin gamla plats.




Kommentarer

Jag ser väl inga direkt fel, men kanske tavlorna skulle hänga med överkanterna likadant. Fast det är ju en smaksak. Fint och väldigt personligt vilket jag gillar med hem. Kraaam Pia