Experiment






Det är kul när det finns tid att 
experimentera med kameran.
Jag har ju haft min systemkamera nästan ett år nu 
men använder mest automatfunktionen (skäms på mej!).



Idag har jag i alla fall testat två saker, självutlösare och lång slutartid,
det är den sistnämnda som gör att jag är suddig på bilden.

Eftersom jag bor på en liten ort
är jag nämligen lite hemlig här på bloggen och vill inte synas för mycket.
Det är bara några vänner och bekanta som fått adressen i förtroende,
i övrigt är bloggen min hemlighet - och en riktigt kul sådan. 

Ha en skön söndagskväll!




Kommentarer

Häftig bild! Jag är alldeles för dålig på att testa med min kamera, blir inte riktigt tid till det. Så fint hos er, kram Suss
Almbacken sa…
Häftig bild! Som i ett inredningsreportage men då skulle du kanske ha sprungit runt med ett stort fat fyllt med gula citroner :).

Så trivsamt och fint hos er!

Kram,
Maria
Roligt att testa....hoppas ni slipper snö....här vräker snön ner nu....vi som hade snöfritt.....men garanterat myggfritt är det iaf ;)
Kram bia