Söndagsbilder: Morsdagsblommor







Tittar in med en bild av en
morsdagsbukett.




Det finns ju en viss kritik mot att miljöerna i bloggarna är så tillrättalagda
så här visar jag verkligheten som den är med ett dammlager på bordet
fastän jag vet att hos er andra är det säkert aldrig ostädat :-)!



Lägger du märke till gardinerna som släpar på golvet?
Vi har inte så många gardiner i huset 
men de vi har är riktigt långa.
Ska det vara så ska det vara!




 Rösta idag om du inte redan har gjort det
för du ska inte låta andra bestämma för dej!

Jag är tacksam  för att vi lever i en demokrati,
för att jag har en så fin mamma
och för att jag själv haft lyckan att få bli mamma till världens bästa son.


Ha en bra dag!





Kommentarer

Så fin bukett!!.......inget firande här idag....har packat och donat inför resan....så om en timme åker vi till flygplatsen....önskar dej en fin vecka!!
Sommar kram bia