Arbetslampa






Jag tror jag har sagt det tidigare,
den här tiden på året sysslar jag mest med sådan inredning som handlar om   
mera ljus!


 
 
Min bloggplats på landet, alltså byrån i vårt sovrum,
har hittills varit mörklagd
men i helgen fixade vi enkelt en arbetslampa (i dubbel bemärkelse)
genom att fästa en krok i taket.
 
 

 
Nackdelen med sladdlampor är att om man sätter i en vanlig lampa
så lyser den åt alla håll och kanter.
Jag använder därför en halogen-spot
som ger ett bra snyggt sken (som inte är så gult som på bilden)
och som framför allt inte lyser i ögonen.
 
Bra måndagskväll till er!
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Vi har en liknande lampa i garaget....har funderat länge på om jag ska ta in den...men jag vet inte riktigt var jag ska ha den, haha....ett återkommande problem hos mej, hehe....
Kram bia