Arbetslampa






Jag tror jag har sagt det tidigare,
den här tiden på året sysslar jag mest med sådan inredning som handlar om   
mera ljus!


 
 
Min bloggplats på landet, alltså byrån i vårt sovrum,
har hittills varit mörklagd
men i helgen fixade vi enkelt en arbetslampa (i dubbel bemärkelse)
genom att fästa en krok i taket.
 
 

 
Nackdelen med sladdlampor är att om man sätter i en vanlig lampa
så lyser den åt alla håll och kanter.
Jag använder därför en halogen-spot
som ger ett bra snyggt sken (som inte är så gult som på bilden)
och som framför allt inte lyser i ögonen.
 
Bra måndagskväll till er!
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

  1. Vi har en liknande lampa i garaget....har funderat länge på om jag ska ta in den...men jag vet inte riktigt var jag ska ha den, haha....ett återkommande problem hos mej, hehe....
    Kram bia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!