Rosa toner







Vi har njutit av tystnaden
denna dag som visade sig gå i
rosa toner.




Utbudet av tulpaner var inte särskilt stort
i landsortsbutiken som vi stannade vid på vägen
så jag valde en rosa bukett  mer eller mindre i farten.
 
 


Nu visade sig blommorna matcha Sköna hem
som jag sparat för att bläddra i i lugn och ro till en kopp kaffe.
Brukar ni kasta er över magasinen
eller vänta på ett bra tillfälle att frossa lite?
 
 

 
 
Det verkar som om jag tillbringar hela helgen här i sofforna
och det är inte så långt från sanningen.
En riktigt lång promenad har vi förstås också gått
- med broddar på isiga vägar
för sjutton vad halt vi haft det här hos oss i veckan.
 



 
Nu är också skymningen här utanför rosa, så passligt.
 
Ha en skön lördagskväll!
 
 
 





Kommentarer

Ljuvliga rosa toner. Jag väntar också på ett bra tillfälle när jag ska njuta av Magazines Märkte att jag fått dubbla nummer av just Sköna Hems specialutgåva. Lite besviken att jag redan läst den..
Kraaaam Pia
Jag har tre olika inredningstidningar som droppar in i postlådan, vanligt vis kommer dom alltid slutet på veckan och då gör jag så att jag snabbt tittar igenom tidningen men börjar inte lösa noggrannare utan spar den till veckoslutet när vi alltid kommer till landet så då får man njuta i lugn och ro liksom du gjort i dag.
Dina rosa toner är så vackra1
Ha en skön fortsättning på weekenden!
Så fint med rosa. hade det i inredningen före jag bytte till svart och grått.
Då jag köper min favorittidning bläddrar jag först igenom den, men senare tar jag mig tid och läser mer.
ha en fin helg!
~M~
Jag sparar mina tidningar till tillfället med stort T. Ibland kan de ligga en vecka innan det tillfället kommer! Men då känns det lyxigt att plocka fram dem!
En fortsatt fin helg till dig,
Cathrine
Rosa tulpaner så fint...har jag också här hemma nu ;).........ha en fortsatt trevlig helg!!
Kramis bia