Sommarblogg






Tänk att det är 
midsommarafton i övermorgon
och vi blev nyss glada över 
att det ser ut att bli växlande molnighet och 14 grader!
Betydligt bättre än hällregn med andra ord.





Idag har vi firat av en nybliven pensionär på jobbet
med lunch på en fin plats vid havet.
De där stugorna går inte av för hackor kan jag lova.




Någon rökbastu blev det inte 
även om det kändes frestande med tanke på vädret.




Ni som följer mej på bloggen kanske har noterat 
att det varit lite glesare än vanligt med inläggen på sista tiden.
Lite dataproblem och långa arbetsdagar 
är orsaken till att det tidvis varit lika tomt och mörkt som i en rökbastu.




Snart ska det dock bli bättring
för det här är egentligen 
en riktig sommarblogg.

Medan många andra stänger ner under juli
har jag nämligen gott om tid för småprat här på bloggen.
Nu håller jag bara tummarna 
för att jag ska kunna bjuda på många bilder från härliga, varma sommardagar vid havet!

Vi ses!




Kommentarer

Nej för att stänga ner sin blogg i juli...aldrig i livet, hihi......jag kan knappt slita mej från bloggen...även fast jag har annat för mej...nää blogga gör jag...även på sommaren...jag tar datorn med mej till torpet i sommar...så det så ;)))
Trevlig midsommar !!!
Kram