Tillbaka i stan






Den här veckan blev en vecka
i jobbets tecken
visade det sig.
Eftersom jag har mycket ledighet kvar att ta ut 
blir det dock en mjukstart med en kort arbetsvecka.




Vädret är varmt och gott
men precis när jag kom hem idag föll lite regn
så det blev några trädgårdsbilder tagna från övre våningen.




Pionerna, flädern och jersminen är sedan länge överblommade
men på den översta bilden syns trädgårdshorensian som är frodig i år.




Äpplena är på gång 
så än finns det lite härligheter att se fram emot.


Ha en bra kväll!



Kommentarer

Almbacken sa…
Här har vi också börjat jobba denna veckan. Jag tror det är bra att mjukstarta. Det har i alla fall jag gjort:). Efter en ganska lång paus från bloggen och datorn generellt är jag nu tillbaka. Jag har hunnit läsa ganska mycket denna sommar och det älskar jag. Tack för tipset om "Konsten att höra hjärtslag"! En riktigt härlig bok.

Kram,
Maria