Året som gått






Det är roligt att bläddra igenom bloggen
och plocka ut några bilder från
året som gått.

Man hinner glömma en hel del,
bland annat att vintern kom med besked de första veckorna i januari.




Här nere kommer några bilder från landet.
Om du tittar noga på den första kan du se ett snöre till höger på altanen
där vi tagit bort trappan för att förbereda den kommande utbyggnaden av altanen.










Årets vinterresa gick till Vietnam,
som förstås var både spännande och intressant.










 Påskriset gick i blekrosa
(och julen i blått - är det ett ålderstecken att jag undviker det traditionella?).







Nåja, lite traditionell påskfärg rymdes med på ett hörn
(skönt, kanske jag inte är fullt så gammal då?).




Bilden här nere tar jag med 
för att den väcker sån längtan till våren.




Vitsippor och så pioner....




Försommarens stora förnyelseprojekt
var utbyggnaden av den övre altanen.
Här kommer några bilder av resultatet.




Jaha, då börjar jag längta till sommaren också.







En av sommarens roliga händelser var 
att Lantliv kom ut med ett semesternummer
där Birgitta och jag hade med ett reportage från vårt lantställe.






















Sommaren var mycket torr 
men när det regnade var jag tydligen framme med kameran.




Regnet kom i augusti
för sedan blev september underbart vackert ....




... vi tog med kajerna på biltaket till stan
och fick många fantastiska turer på kvällar och helger.







Golfbanan gjorde entré på bloggen.




En liten höstresa till Malaga.







Efter värmen i september kom hösten hastigt på....







... och det blev dags att elda brasa i stugan.




Jag avslutar med två bilder av middagsbord,
först en från landet i advent...




... och så den från julens bord i matsalen i stan.





Sist av allt vill jag tacka er alla som tittar in här på bloggen!
Ni ger min vardag en guldkant
för utan er skulle jag förstås inte blogga.

Så vill jag givetvis också önska er alla kända och okända vänner,
ett riktigt gott nytt år!







Kommentarer

Härliga och vackra återblickar. Tack för att du delar med dig. Gott Nytt År! Kraaam Pia