Solrosor







Inte för att denna helg tillbringats i soffhörnet precis
men jag tittar ändå bara in med en bukett 
solrosor
och med bilder tagna från just soffan.




Efter en tveksam start på helgen har det varit riktigt fint väder.....




.... med en vacker kvällshimmel.
Bilden tog jag dock eftersom vi såg en segelbåt i skymningen
vilket inte hör till vanligheterna.
Säkert någon som var på väg hem efter att ha fastnat i stormen.




Jag bytte ut den rosa kudden
mot två sammetskuddar som länge varit i biblioteket i stan
men som kändes som nya på en annan plats såhär på hösten.




Mot kvällen tände vi brasan för andra gången i höst.





 Jag har många bilder att visa 
men har haft krångel med datorn.

Återkommer alltså.
Ha en fin söndagskväll!






Kommentarer

Älskar solrosor. Varje dag på väg till jobbet passerar jag ett mindre fält med dessa härliga blommor. Varje dag tänker jag att jag ska stanna och stjäla några. Fast så gör man ju inte. Eller? Kraam Pia