Länge sedan sist






Det var länge sedan sist!

Förklaringen kommer snart.




Idag har vi varit på långpromenad
- med fara för lårbenshalsen.
Så vacker och så halt.




Efter promenaden tvättade vi några fönster
så att vi är redo att hänga upp stjärnorna i veckan som kommer.




I helgen har vi också hunnit med att vara i Stockholm,
det var länge sedan sist.

Vi hade tur och fick billig övernattning på ett fint hotell mitt i stan....




... med konsekvent genomförd inredning.
Kul med tavlor "om hörnet", den idén ska jag stjäla.




I pyntade Stockholm fick jag  julstämning för första gången i år.
Det var också länge sedan sist :-).

Bilden här nere är tagen på vägen till Fotografiska.
Stockholm är fint!




Ja, så till förklaringen till varför det blivit så glest med uppdateringarna på bloggen.

På sistone har vi nämligen haft fokus på en helt annan sak
eftersom vi till slut har hittat vår drömlägenhet i Estepona.
Jippiiiii!
Vi har sett lägenheten tre gången men inte efter att vi köpt den.
Den är halvmöblerad och behöver lite kärlek
vilket den ska få med början i februari.

Hoppas att ni vill följa med på den resan,
jag kan nämligen lova att det kommer bilder här på bloggen.


* * *


Nu ser jag dock fram emot december,
jag tror vi provsmakar glöggen ikväll.

Ha det!








Kommentarer

Anonym sa…
Vad roligt med en lägenhet i Spanien! Undrar med vilken stil ni kommer att inreda detta boende med? Rustikt Spanskt med inslag av "det stora varuhuset" kanske? Ska bli spännande att få följa dig även där! Hälsn Ev@ i Sundsvall