Strandbilder




Ibland läser jag om dem som tröttnat på Instagram
och istället vill leva livet på riktigt.
Full förståelse för att de som alltid tänker på sociala media i första hand,
vill ändra inriktning.
Själv känner jag tack och lov inte på samma sätt med bloggen
för det händer otroligt mycket i mitt liv som aldrig syns i något inlägg.


Däremot ger bloggen mej utlopp för kreativiteten
som t.ex. när jag går på en 
strandpromenad
och hittar vackert ljus och fina vinklar.




Tack vare bloggen har jag ju fått ett stort intresse för fotografering...




... och det är kul att ha en plats att publicera bilderna på.




Så ett stort tack till er som orkar titta in här
och dela några av mina upplevelser skildrade genom bilderna!




En av gårdagens upplevelser var de sneda solstrålarna på strandbodarna
som tillhör ett av målen för våra kvällspromenader.




Underbart att vi går mot ännu ljusare tider!


En mysig fredagskväll till er!




Kommentarer

Hej, Det är så roligt att läsa din blogg! Så många vackra bilder. Vi drömmer också om ett boende i Spanien inom några år och tycker att det är så kul att se alla dina bilder därifrån så mer av den varan...och det gör absolut inget om det blir massor av bilder på utsikten :-) Vi blir så inspirerade.
Kramen, Anneli