Underbart med påsk






Så härligt med påsk nu!
Fantastiskt väder och flera dagar ledigt.


Jag börjar med några bilder från en fin blomsterbutik här hos oss,
ja, den har nyligen utökats och är nu också en inredningsbutik.




Jag gillar stilen
och kan se flera saker framför mig i lägenheten i Estepona.
Hoppas att jag småningom hittar liknande butiker där nere.







Jag har faktiskt varit ledig idag 
och njutit av det fantastiska vädret
och av morgonens spegelblanka hav.




Gudingarna ropar på de stackars få ådor som finns kvar.




Det verkar ju inte riktigt vara någon balans mellan könen hos ejdern.
Problemet stavas örn, mink och mårdhund.




Annars är fågelljuden härliga
och en riktig påminnelse om våren.





Påskliljorna blommar ju till påsken i år.
Ikväll ska vi äta påskmiddag med familjen.
och det ser jag fram emot.


Hoppas ni får en riktigt härlig påskledighet!









Kommentarer