Buss och vandring

 


Hemma är vi inte så bortskämda med kollektivtrafik 

så vi njuter av att kunna 

ta bussen och vandra.

Igår steg vi av i Puerto Banus och kollade på alla lyxbåtar.




Banus tillhör väl inte våra absoluta favoritplatser,
hamnen är alltför artificiellt för vår smak.




Världens välstånd är inte precis jämnt fördelat kunde vi konstatera.




Från Banus gick vi längs stranden 
och njöt av det underbara vädret.






Detta är inte ett sponsrat inlägg 
trots att jag nu visar reklam
 från en fastighetsförmedlare som vill få tag på fler lägenheter att förmedla  😂.




Vi avslutade vår vandring i byn San Pedro
varifrån vi tog bussen hem igen.




Jag försöker ofta tänka
att just detta ögonblick kommer aldrig igen.
Det är då det är lätt att vara tacksam.

Det betyder inte att min liv enbart består av lyckliga stunder 
utan bara att jag försöker att verkligen ta vara på de bra stunder jag har.
Ibland lyckas det 😊.





Hoppas ni får några bra stunder denna tisdag! 















Kommentarer