En bänk i solen






Det blev en fantastisk dag idag
och vi bar ut 
en bänk.


 Lite optimistiskt är det 
för vårarna är kalla här nära havet,
men det känns fint att ha möjligheten att slå sig ner en liten stund när solen värmer som mest.


Vi har haft en intensiv helg
och jag känner att jag egentligen skulle behöva vara ledig några dagar till
men här hjälper inga böner för på jobbet är det full fart.

Med glasögonen på näsan ska jag nu plöja igenom lite material som fått följa med hem
men sedan blir det bastu.
Skön söndagskväll till er!



Kommentarer

Åh vad fint den passade där bland snödroppar och kornell. Kraaam Pia
Härlig bänk...och snödroppar som är så fint....skulle jag också vilja ha ;)).......har mest gräsmatta , hihi....blommor får jag sätta i krukor och urnor ;)...............kram bia