Finsk design






Nuförtiden reser jag inte ofta i jobbet,
i synnerhet jämfört med tidigare då jag jobbade nordiskt,
men idag har jag varit i
Helsingfors.



Efter mötet hade jag en dryg timme på mej innan flygbussen gick 
så jag tog en rask promenad.


Någon shopping blev det inte 
men jag tittade in i några affärer med känd finsk design.
Bilderna knäppte jag med mobilen så kvaliteten är därefter.


Min gamla fladdermusfåtölj som stod i flickrummet finns nu i källaren
och jag umgås med allvarliga planer på att ta upp den.


Skönt att vara hemma redan.
Det susar lite i mitt huvud som det ofta gör efter att jag åkt flyg
men kvällen är fin så nu går vi ut en sväng.





Kommentarer

Åhh så fint. Klart du ska ta upp den gamla fladdermusstolen. Jag skulle gjort det för längesedan om jag var du. Kram Pia
Ta upp fåtöljen vet ja ;))......trevlig helg!
Kram bia