Om att möblera mitt på golvet






Tidigare i höstas fick jag ett ryck och sålde vår stora 
vardagsrumssoffa.
Tanken var att vi skulle köpa en ny lite mindre
men vi avvaktar lite.


En orsak till att den stora soffan åkte ut är att jag ogillar att möblera längs väggarna.
Nu har vi ställt de svarta stolarna tillsammans med den mindre soffan 
och gruppen står mitt på golvet så att man kan gå runt det hela.




Nu samsas alla kuddar av siden och sammet i en enda soffa
och man får maka plats åt sig om man vill sätta sig ner.








Vi har ruggigt väder här hos oss idag.
Efter en lång frukost till Godmorgon världen i P1 
blir det sannolikt en röjning i källaren.

Ha en riktigt skön söndag!



Kommentarer

Almbacken sa…
Bra idé tycker jag, som också gillar att möblera mer "mitt i rummet". De svarta fåtöljerna är verkligen urläckra!

Jag hade stora planer på att höstfixa i trädgården denna helgen men det har bara umgänge med vänner och långa hundpromenader.

Tack snälla för dina rara ord och länkning till mig. Jag blir så glad.

Kram,
Maria