Söndagsbilder






Vilka dagar
vi har fått tack vare det mäktiga högtrycket.
Gårdagen tillbringade vi till stor del utomhus
men nu visar jag några bilder från gårdagens sena lunch.
Utebilderna och vårtecknen återkommer jag till.


Som ni ser tänder vi ändå brasan
för även om solen värmer var det ganska kyligt i luften här hos oss igår.


 Sallad med varma rödbetor, stekt chèvre och frön -
en lunch i min smak.



Som ni ser sitter vi bredvid varandra för att båda ska kunna titta ut.
Det kändes lite knäppt i början
men vi har vant oss
och tänker att vi får titta på varandra när vi äter i stan istället.


Nu är vi på väg ut igen.
En riktigt skön söndag önskar jag er!









Kommentarer

Underbar kombo, rödbetor och Chevré. Vi vill också gärna se ut båda två. Vi sitter också bredvid varandra då. Blir så glad när jag ser dina fina ljusstakar/vaser och visst ska man elda brasa så mycket det bara går. Kraaam Pia