Keramik






Detta var verkligen inte mitt år på 
keramiken 
för de saker jag blev nöjd med är lätträknade.

Här är några som hör till 
kategorin "får duga".








Om ni tycker att de ser sneda och vinda ut 
så kan jag bara säga att det är meningen.




Jag visar inte några bilder på grönska idag
för då börjar ni väl tro att det här är en trädgårdsblogg.
Vill ändå berätta att björkarna har fått mössöron 
och jag kan inte minnas att det hänt redan i slutet av april.

En bra kväll hoppas jag att ni har!






Kommentarer

jag ser fina små tapas skålar fast de kanske är stora.. Ja musöron på björkarna är inte så vanligt men det har hänt.. Härlig tid i alla fall och för min del så ser jag gärna på grönt.. Kraaaam Pia
Helen sa…
Jättefina, med små fötter!
Helen
HWIT BLOGG sa…
Tycker du har lyckats fint med keramiken, det är verkligen inte det lättaste material att jobba med! Ja nu grönskar det rejält och ogräset växer det också, puh...
Ha en skön dag!
Kram Titti