Styla om hemma





I sakta mak fortsätter jag min lilla 
om-styling 
här hemma.
I vardagsrummets största fönster har vi länge haft två lampor
som jag nu har särat på.
Asymmetri och gruppering är det jag eftersträvar.






Att flytta runt är ju ett bra sätt att förnya hemma 
så egentligen borde man väl plocka bort alla saker från fönster, skåp och hyllor
och sedan ställa ut alltsammans i helt nya konstellationer.
Detsamma gäller tavlorna 
som man ju slutar "se" efter efter att de hängt på samma vägg en längre tid.

Men, men en sådan stor rockad får nog anstå här i huset -
åtminstone tillsvidare.

Skön onsdag till er!


Kommentarer

Visst är det så...flytta om bara, hihi....det gör jag också...allt för ofta, hehe...men då ser man sakerna med andra ögon.
Ha en fin onsdag !
Kramis bia
Hej!
Vilken fin vas, den höga! Vet du mer om den?
Trevlig helg!
Karin
I min smak sa…
Tack Karin! Glaskonstnären heter Gunnel Nyman.
Trevlig helg till dej med.
Susanne