Fars dag








Det är säkert inte bara jag som förbereder en
farsdagsmiddag 
idag.

Själv ägnade jag förmiddagen åt att 
steka kyckling till en höstgryta med inspiration härifrån
medan jag lyssnade på veckans bästa radioprogram, God morgon världen i P1.





Om ni inte vill höra hela programmet på webben 
kan ni i alla fall lyssna på Mark Levengoods farsdagskåseri,
det passar väl bra en dag som denna:







Ikväll kommer det, för ovanlighetens skull en farsdag,
att sitta tre fäder runt vårt bord.
Två av dem är dessutom farfar.





En riktigt skön söndag önskar jag er,
både gamla och nya läsare.







Kommentarer

HWIT BLOGG sa…
En härlig dag i dag trots en stormig natt! Som det har blåst! Låter som du får en skön söndag...
Kram till dig,
Titti
Mysiga bilder du visar ;))
Vi har firat min far idag...men han bor lite långt bort...så där fem mil, men det går fort ändå att åka dit ;))
Ha en fin vecka !!
Kram bia
Härliga bilder, stil och såå god smak.

kram Anna