Åter på landet






Det känns som så länge sedan vi sist var 
ute på landet.




Tänk att det var så mycket snö för drygt en vecka sedan
och nu är nästan allt borta.
Isen ligger dock men vi vågar inte gå på den,
synd nog, för det ger en stor frihetskänsla.


 



I morgon ska en av mina bästisar G och jag göra en fotografering med finskt tema.
Det såg ni kanske redan på den första bilden,
jag har nämligen plockat med mej det mest finska jag har.
Hoppas anemonerna slår ut lite mer till i morgon.




Brasan är tänd , 
vi sitter med varsin kopp kaffe och ska just ta en promenad.
Nu är det helg!


Ha en skön fortsättning på lördagen!






Kommentarer

Vackra ljusstakar och smart vas. Jag gillar verkligen iittala. Visst är det festivo dom heter. Ha en fin dag / Pia
Vacker bukett. Och vas. Härliga bilder och här har vi faktiskt fått lite snö igen. Kram