Gäststugan byter skepnad







I vintras skrev jag här om mina planer på att byta stil i 
gäststugan på landet




och idag var det äntligen
(allt är ju flera veckor försenat i år) dags att ta itu med sommarfixet.

Ut åkte först allt löst
innan det var dags för storstädning
av bland annat en och annan muslort.
Så skönt att få det skurat, rent och fräscht.




Ut åkte också allt det marina
och in kom lite annat som jag plockat ihop.
Inga nyinköp alltså, utan sådant som vi haft på andra ställen.
Det är förändring i min smak.


Här kommer en liten tjuvtitt
för allt är ännu inte klart.






Om du är intresserad av före-bilder så hittar du några här.




Det känns som om helgen varit lång.
Igår var vi på flera trevliga studentfester
men eftersom vi hade landet som bas
har vi hunnit både med sus&dus och lantliv.
Just nu sitter jag och njuter av doften från den stora liljekonvaljsbuketten 
som fick komma med till stan.
Härlig årstid den här, trots bristen på värme.


Ha en skön fortsättning på söndagskvällen!







Kommentarer

Oj så nyfiken man blir. Härligt att röja och göra fint. Ja man undrar när värmen ska komma, kanske den inte kommer i år. Kram Pia