Första bilderna från lägenheten i Estepona






Idag tänkte jag visa 
de första bilderna från lägenheten i Estepona.
Bilderna är inte mina egna 
utan tagna av mäklare.
Den första visar lägenhetens kanske största tillgång,
 altanen där det är sol från morgon till kväll.





Här nere ser ni en del av vardagsrummet.
Till höger om matplatsen skymtar köket
som är det enda som vi kommer att göra om till att börja med.
Vi kommer också att riva väggen till köket
som alltså blir öppet mot vardagsrummet.





De flesta möblerna finns kvar i lägenheten.
När vi åker ner under vårvintern får vi se vad som går att återanvända.
Skåpet till höger tror jag t.ex. att vi behåller men tar bort krönlisten,
medan sofforna får åka.

Hoppas att ni kan se potentialen
- och att ni inte kommer att tröttna på alla före-efter bilder
som jag kommer att bombardera bloggen med framöver.


Fina mellandagar till er!



Kommentarer

Jag kommer inte att ledsna, älskar före och efter bilder. Vilken underbar altan. Kraaaam Pia