Där himmel möter hav

 


Fredagsmiddagsgänget träffades 

där himmel möter hav

bästa tänkvärda kväll i torsdags, 

varmt, soligt och vindstilla.



Det är våra vänner som har en stuga på den otroligt fina udden.

Stugan döljer sig fint uppe på berget.


























Jag tror jag låter bilderna tala för sig själva den här gången, 
det känns som om jag bara förstör naturbilderna med min text. 






























En riktig nyp-mig-i-armen kväll
som ni säkert kan förstå,
och en fin avslutning på sommaren.

• • •


Idag är det mulet och risk för regn,
ett perfekt väder för alla oss som börjar jobba i morgon.
Stor tacksamhet för den fantastiska sommaren!

Fin söndag till er!
























Kommentarer

Det är så vackert så att man dånar. Himmel möter hav, min melodi. Kraaam Pia
Anonym sa…
Vackert är bara förnamnet! Sagolikt vackert!