It’s beginning to …

 



It’s beginning to look a lot  like Christmas, 

or not.



Hoppas att ni som tycker att det finns sådant som ni borde ha hunnit med men som ännu är ogjort 

kan finna lite tröst i att se hur det ser ut hos oss såhär dan före dan. 




Jag har haft covid en vecka 

och lånade mammas lägenhet för att inte utsätta hantverkarna för smitta. 

Även om jag varit hemma så hade jag inte orkat göra något 

för den här gången hade jag inte bara lite ont i halsen.




Maken har dock jobbat på som tusan med bland annat målningsarbete.

Det har hänt grejer medan jag varit borta så på nedre våningen är lägenhetsdörren på plats och …





… på övre våningen är köket mer eller mindre klart. 
Och nej det blir inte blå luckor utan enkla vita.


Julstädning med grovdammsugaren 
hör inte till vanligheten 
men det blir ett sånt år i år.
Och faktum är att det inte är så illa som det ser ut,
tvärtom så är det redan betydligt mer städat än det var bara i morse.


Största lyckan är ändå att sonen är hemma!
Ha en fin fortsättning på kvällen! 











Kommentarer

Anonym sa…
Så spännande att få följa er renovering! Är luckorna vit och lite blanka? Sådana har vi i vårt kök och de är otroligt praktiska! Önskar dig en god och vilsam jul med dina kära! Kram Eva i Sundsvall
I min smak sa…
Hej Eva,
Roligt att höra att luckorna är praktiska, det är det vi eftersträvar med det här pytteköket. Kul också att du gillar att följa ombyggnaden, vi tycker själva att det ska bli kul att se hur det blir. Hittills har det blivit till och med bättre än vi vågat hoppas på så hoppas det fortsätter så.
En riktigt god jul till dej och de dina!
Susanne