Midsommarhelgen

 



Vilken härlig 

midsommarhelg 

vi har haft.




Fullt upp har det varit med sonen på blixtvisit,
traditionell midsommarafton med samma gäng som i tiotals år,
golf med bästisarna och sjösättning av båten.

Därför var det skönt att i går kväll 
bara ta en stilla roddturer över viken.




Jag har tyvärr inte varit så flitig med kameran i helgen 
men det fantastiska midsommarbordet 
fastande i alla fall på bild.





Vi har knytis så jag kan inte ta åt mej äran för något av det ni ser på bild.

Eftersom vi var sent ute och ingen paxat det söta 
åtog jag mej att laga en smördegstårta med jordgubbar 🍓.
Den blev inte lyckad!
Bra träning i att sluta prestera får jag tänka.




Sonen körde båt till och från en fest i närheten.
Här kommer han hem mitt i natten.




Kvällarna är ju så ljuvliga med den sällsynta kombon av ljus och värme.




Ja, före midsommar var vi också på besökte 
ett mysigt  gammalt torp som jag visade här.



Jag avslutar med ett videoklipp med riktig midsommarstämning 
som lillebror lade upp på familjechatten från midsommarafton.


Ha en fortsatt fin söndag allesammans! 








Kommentarer