Spegling

 

Mornar som den här när havet är 

en spegel 

kommer lusten att publicera några bilder. 



Sittandes på bryggan i nattlinne 

när solen redan bränner. 



Nog har vi haft ett fantastiskt väder denna vår och försommar, 

mössa och vantar har aldrig varit framme såsom i fjol 😅.




På grund av terassombyggnaden 
är vi sena med alla vårsysslor 
men snart är det nog dags att lägga båten i sjön hehe. 




Njutning att det ännu är bara juni 
och vi har största delen av sommaren framför oss. 

Finaste lördagen till er! 


Kommentarer