Spegling
Mornar som den här när havet är
en spegel
kommer lusten att publicera några bilder.
Sittandes på bryggan i nattlinne
när solen redan bränner.
Nog har vi haft ett fantastiskt väder denna vår och försommar,
mössa och vantar har aldrig varit framme såsom i fjol 😅.
På grund av terassombyggnaden
är vi sena med alla vårsysslor
men snart är det nog dags att lägga båten i sjön hehe.
Njutning att det ännu är bara juni
och vi har största delen av sommaren framför oss.
Finaste lördagen till er!
Kommentarer